måndag 26 april 2010

Stalker

Har jag blivit en stalker???? Ja om man skall tro Decdia, förhoppningsvis skämtar hon bara men jag får kanske hålla låg profil ett tag och inte läsa eller kommentera inne hos henne. Det kommer bli svårt att låta bli för hennes blogg är kul att läsa, man ser fram emot varje inlägg hon gör. Undrar var hon får allt ifrån??? En annan dvs. jag har ju inget kul att skriva om o gudarna skall veta jag försöker men det fastnar i skallen.............

Solen skiner idag så man kanske skulle ge sig ut i skogen med vovven, märk väl jag skrev kanske eller kanske en tur till väla, ja inte vet jag men något måste jag göra annars sitter jag och somnar här hemma, är ju lite seg efter jobbet men fint väder skall man inte förakta utan försöka njuta av det istället.

Inga kommentarer: