tisdag 4 maj 2010

grrrr

Mår fortfarande dåligt, vill inte, vill inte. Vill ju jobba men just nu hjälper inte treo eller panodil ens mot skallebanken. Fast nu regnar det här så då är det skönt att vara inne.
Har lite fundering angående klädval, skall på begravning nästa vecka och det skall vara färgglad klädsel, har inte en aning om vad jag skall ha på mig då jag inte äger något färgglatt, jag är en person som nästan alltid bär mörka kläder. Jag får väl ge mig ut på väla i helgen och jaga kläder, under förutsättning att jag är frisk så klart.

Tänker på dotterns vän JoL som idag genomgår en GBP operation, hoppas det går bra gumman.
Våra duvor på balkongen håller fortfarande väsen så nu åker de snart ut eller vad jag skall kalla det för ute är de ju redan. Börjar bli jobbigt att inte kunna gå ut o ställa mig där när det är röktajm. Nu väntar soffan på mig för en stunds vila igen.

1 kommentar:

Diana/Decdia sa...

Trist att du fortfarande inte mår bra, bädda du ner dig i soffan!