lördag 21 februari 2009

Snart frisk

Jag överlevde min förkylning, är på bättringsvägen.
Har inte gjort så mycket på grund av en obeskrivlig trötthet som denna förkylning förde med sig, ej heller har det hänt ngt roligt i mitt liv som är värt att skriva om. *funderar* Är mitt liv verkligen så trist?? Japp, det är det men jag skall inte klaga det finns de som har det mycket värre men ändå är så positiva, ett exempel är Sabina som för en otrolig kamp mot sin cancer, hon verkar vara utrustad med en övermänsklig styrka att dessutom kunna blogga om sin kamp och skriva så rakt om hur hon planerat sin egen begravning får mig att skämmas över mitt gnäll om en ynka förkylning. Hennes blogg finns här http://mittlivsabina74.blogspot.com/ .

Det finns en blogg till jag rekommenderar er att läsa och det är denna http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.5611731 den är gripande ur en annan vinkel, läs den och ni kommer som jag fälla tårar över hur en människa kan bli så grymt behandlad.
, nu ska jag vara lite positiv och ta ut min pälskling på en långrunda i snön. Ha en bra helg allehopa


Kramizar

Inga kommentarer: