torsdag 12 mars 2009

Bloggtorka

Ja det tycks jag lida av konstant, eller så har jag inget intressant att skriva om, något av det är det allt.


Förra veckan hade vi S o Liten på besök vilket var jättetrevligt, den lilla loppan är bara så häftig nu, massor med prat o bus kan hon åstadkomma. Ibland undrar jag var hon får alla sina kommentarer ifrån men så har hon ju både mamma o pappa som är verbala så det förslår. Träffade även en gammal kompis som jag inte träffat på flera år så det var en kul vecka, det som inte var så kul var att jag åkte på magsjuka i söndags och har inte repat mig förrän i dag o knappt det, har fortfarande lite ont i magen men känner att det är på övergående. Annars lär det vara lugnt resten av veckan, mannen skall jobba 3 nätter nu så jag får sysselsätta mig själv. Kanske åka upp till E en sväng så vovven får träffa sin mamma o sina halvsyskon en stund, jaja vi får se vad det blir


Dags att göra lite nytta här. Bild på Liten kan jag erbjuda






En bild på trött vovve bjuder jag också på

2 kommentarer:

Sarah sa...

phew..tur vi slapp den magsjukan.., vi åkte nog hem i rätt tid :)

Fru H sa...

ja ni gjorde nog det