tisdag 23 december 2008

Lillejulafton

är det i dag och i eftermiddag bär det av till Sätila och S. Mannen jobbar tills 14 o sen skall de ha julkaffe så han är inte hemma innan 15 så jag får sköta packningen själv. Det skall bli skönt att komma i från Hbg lite även om så bara för ett par dagar.
I söndags var vi i L-a och lämnade julklappar till L, naturligtvis fick hon öppna då vi inte träffas som vi brukar på julafton, det blev uppskattade klappar för henne, hon fick ju sin "riktiga dator" som hon kallar sin rittavla eller vad det nu heter, så här ser den ut



hon hade i alla fall kul med den under tiden vi var där. God middag blev vi också bjudna på, "Jojjos fetaostgryta" den är bara så smarrig, man äter tills man nästan mår illa. Sen var jag, mannen och S nere på citygross o handlade lite innan vi åkte hem halv 8. På kvällen griljerade jag skinkan så det var gjort, fast vi inte skall vara hemma så vill vi ändå ha en liten skinka att mumsa på när vi kommer hem om inte kattvakten ätit upp den . *S*

Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen för att sen ta mig upp och gratulera Eva och hämta bilen.


Ni får ha en riktigt God Jul.



Inga kommentarer: