måndag 29 december 2008

slut

Nu är julen slut och snart är det nytt år. Vi firade julen i Sätila och hade en kanonfin jul med proppen o tjejerna, visst saknade man Liten som man firat 3 jular med innan men det var skönt att få åka bort ett tag. Resan upp gick problemfritt liksom hemresan trots minusgrader men vägarna var torra och fina. Valpen skötte sig bra och det var tur det. En sväng i Borås hann vi med och likaså en tur inom net-on-net i Ullared. Mannen fick en ny mp3 spelare och jag fick nya lurar till min.
En ny säng har vi också skaffat oss och det var på tiden då mannens madrass sjöng på absolut sista versen, vi sov i den för första gången i natt och mannen har verkligen sovit gott vilket jag både hört och känt då han tror att alla 160 cm har varit hans. Jag har också sovit relativt gott men då jag fått ngn infektion har sömnen varit lite så o så, men sängen är skön och jag har legat bra då jag inte har mer ont i ryggen vilket jag brukar då jag bytt säng. Nu är det dags för en dusch innan vi skall ut och slåss med folket på Ikea, ny kudde skall inhandlas.

Inga kommentarer: