fredag 7 maj 2010

Fortfarande sjuk

Att denna jäkla förkylning inte vill ge sig, det är så trist att vara sjuk. Jag har inte varit ute på 2 dagar men i går var jag tvungen att rasta hunden då Mannen jobbar natt. Inte känner jag mig inspirerad att göra något heller, vill helst bara dra täcket över skallen tills jag är ok igen. Tyvärr har vi lite att stå i idag, måste beställa blommor till begravningen på onsdag, köpa födelsedagspresenter till tvillingarna, förresten Grattis Saga på din dag, igår var det ju syrrans dag. Ja de är tvillingar med vars en födelsedag, Moa igår och Saga idag. Ni får era presenter på onsdag när vi kommer upp. Jag måste även hitta något i klädväg till onsdag, något färgglatt.
Våra duvungar växer så det knakar men det gör även deras läte........grrrrrrr, blir de inte flygfärdiga snart kommer jag sätta dem på balkongräcket och knuffa dem så de tvingas att flyga för nu är jag allvarligt trött på dem. Nu skall jag in och väcka Mannen så vi hinner vad vi ska innan han skall på jobb...........bye

1 kommentar:

Decdia sa...

Nejmen, det var mig allt en seg rackare det där! Prega i dig allt du kan hitta i vitaminväg och jaga bort den! Krya på dig!