söndag 30 maj 2010

Mors Dag

har det varit i dag eller är fortfarande då dagen inte är slut ännu. Sov till kl 11 i dag vilket inte har hänt på evigheter, var nog ganska trött. Slappade lite, sen upp till kära mamma för att gratta. Satt där några timmar sen blev det hem till vovven. Orkade inte laga mat idag så det blev en runda på Max för en burgare. Nu är det snart dags för sängen igen då jag skall upp tidigt i morgon bitti och köra mannen till jobb då jag måste ha bilen om i fall mamma måste till djursjukhuset med sin vovve som verkar ha ont i ryggen. Så nu säger jag god natt

2 kommentarer:

Decdia sa...

Hoppas vovven blev bättre i ryggen! Är det en tax eller?

Sv: Jag vet tyvärr inte om det var låda nr 3, de står lite utspritt här nu. :)

Decdia sa...

Sv: Funderar på att slänga på nåt mörkt för att dölja det värsta. Dock tycker jag att jag är lite för gammal för avskavt nagellack. :) Trevligt att se dig igen! Nu är det dags för dig att uppdatera. Hehe!