onsdag 7 april 2010

Ajajaj

En ny arbetsdag på G, känner mig lite trött i skallen men mer kaffe så piggnar man säkert till.
Råkade skriva ett inlägg på FB i går som tydligen någon tog åt sig av och herre du milde vilket liv det blev, personen som tog åt sig var absolut inte personen det var menat åt men tydligen trampade jag på en öm tå där. Fast å andra sidan gjorde det inget att h*n tog åt sig för det kunde lika gärna gällt h*n. Jag skrev om irritation över att somliga köper/skaffar sig djur som de sedan gör sig av med för att skaffa nytt bara ett kort tag efter, jag anser att skaffar man sig djur skall man behålla det om det inte föreligger starka skäl att göra sig av med det. Det väckte lite debatt och massor med ilska men jag bryr mig inte, jag står för mina åsikter.
Idag skall jag bada hunden efter jobb, sen blir det inte mycket mer tror jag.........
Dags att göra sig i ordning.

Inga kommentarer: