söndag 18 april 2010

Slappt!!

Ja, jag vet, jag är kass på att uppdatera bloggen men jag tror inte mina 1-2 läsare bryr sig........
Vad har då hänt sen sist??? Inte speciellt mycket faktiskt, det har varit som vanligt mao. I fredags var det 11 månader sen sonen lämnade oss, 11 månader!!!! var har tiden tagit vägen?? det känns inte som så lång tid, saknaden finns inom mig varje dag men jag har lärt mig att hantera sorgen på ett annat sätt. Jag vet ju att en dag möts vi igen.
En annan tråkig sak har dock inträffat, mannens brorsdotter förlorade sin mamma igår i skitsjukdomen cancer. Jag lider med S för hon har inte haft det lätt de senaste 9 åren, först miste hon sin pappa, sen hennes barns pappa o nu då hennes älskade mamma. Livet är inte rättvist alla gånger. Tänker så på henne, önskar jag kunde kramat om henne men då hon bor 23 mil från oss får vi stötta henne på telefon så gott det går, fast behöver hon oss kastar vi oss i bilen o kör upp.

I morgon är det måndag och ny arbetsvecka så kvällen här blir lugn.

Inga kommentarer: