lördag 3 april 2010

Påskafton

Ännu en tråkig dag i mitt liv, mannen jobbar dagtid och är inte hemma förrän 18.30 och är av naturliga skäl trött då. Jag får försöka svänga ihop någon mat som vi kan äta i kväll, har inte lagt ner tid på att inhandla påskmat då K jobbat och ägg o sill kan vi äta när som på året. Jag tycker alla högtider är överskattade eller kanske det är för att sen Sonen gick bort har jag tappat lusten för firande över huvud taget. Idag skall jag ta en tur bort till kyrkogården och kanske en lång promenad med vovven men bara kanske (promenixen alltså) får se hur lusten infaller sig efter besöket hos sonen. Man kanske skulle ta kameran med sig ut och fota lite vårtecken, jaja vi får se hur det blir. Nu skall jag in och slösa vatten i duschen en stund...........
ha en bra dag

Inga kommentarer: