måndag 5 april 2010

Måndag

Men en ledig dag för mig och Mannen, ledig o ledig.....Mannen skall byta styrled på bilen idag och sen skall vi ner till Dotter i L-a för middag, jag har beställt fetaostgryta som är så gott.

Kl 14.00 skall jag gå med dotter till rådhustorget för att delta i den tysta manifestation mot det onödiga våldet som inträffade i L-a för en vecka sedan, tror inte någon kan ha missat att läsa om det eller se det på tv. Att någon kan vara så grym som den/de gärningsmännen är skrämmande, vart är vår värld på väg??? Det man kan hoppas på är att polisen gripit rätt man och att han får det största straffet och livstids utvisning (om det nu är invandrare som gjort det, vilket polisen är övertygade om att det är). Dags för mig att ta mig in i duschen så jag blir klar, hoppas bara Mannen också blir klar så inget strular med bilen.

Tata everyone

Inga kommentarer: